Tuesday, May 08, 2007

一个人

i have been doing alot of thinking back lately

its a long timeits good to think back and reflect
This is from my previous entry

chinese is still the best way to reflect me i guess


我喜欢一个人

我真的喜欢一个人

我很想往一个人

我想我患了‘过度喜欢一个人’的病

医生也证实

说我病得不轻

因该往有人的地方多逛

多到有人的地方感受那里的气氛

我很乖

我有听话

在前两天去了有很多人的地方

可是不知怎么了我的病情因此极度恶化

身体不由自主地把自己关在一个空间里

没有别人只有我的空间里

医生怀疑我没有照他的指示去做

可是我说我有

还带了朋友和我一起去


只不过到了人多的地方

不知怎么了

我一个人的心情更加的膨胀起来

像突然心藏麻痹的病人

一发不可收拾


后来才发现

我在很多人的地方里会更显示出我一个人的病情

‘过渡喜欢一个人’的病更会像喷泉一样涌出来

我不能和很多人在一起

我只能继续得一个人

继续的忠于一个人

喜欢一个人

3 Comments:

Blogger pengss said...

This comment has been removed by the author.

6:52 PM  
Blogger who-am-i said...

yo Jun wei here

read your post

u ok ma??????????

9:47 PM  
Blogger Sy said...

i dont think its bad,
wanting to be alone =)
aiyah, dunno how to explain la.

i like to be alone too! =)

12:09 AM  

Post a Comment

<< Home